Pro
pacienty

Externí klienti

Externí (neregistrovaní) klienti mohou využívat tyto služby:

  • Dentální hygiena
  • Veškerá parodontologická ošetření
  • Veškerá stomatochirurgická ošetření
  • CBCT – 3D / OPG snímky
  • Veškerá protetická ošetření

Poučení před a po chirurgickém výkonu

Před zákrokem

V den zákroku se důkladně najezte a dostavte se v pohodlném oblečení. Ideálně si můžete vzít hodinu předem analgetikum pro zmírnění bolesti.

Po zákroku

  • Po zákroku cca 14 dnů je potřeba dodržovat klidový režim, přijímat kašovitou stravu, čistit zuby kartáčkem, ale vyhýbat se místu operace (prevence potrhání stehů a rozšklebení rány), kousat na zdravé straně
  • Ideálně 2x denně lehce jemně vypláchnout po dobu 30-60 s „velkého panáka“ ústní vody Parodontax 0,12-0,2%
  • První tři dny po výkonu místo chladit (ideálně mražená zelenina zabalená do utěrky) v intervalu 5 minut chladit a hodina pauza a zase opakovat
  • Spát na neoperované straně ideálně v polosedě
  • Užívat léky proti bolesti (analgetika) – Ibalgin, Ibuprofen, Paralen
  • Po výkonu může být teplota až třesavka
  • Antibiotika užívat dle uvážení lékaře
  • Pokud by rána krvácela, skousnout do z kapesníku vytvořeného uzle po dobu 30 minut v kuse, pokud by i po 30 minutách rána krvácela, kontaktujte lékaře

Poučení po uzávěru oroantrální komunikace

Pokud vám byla chirurgicky uzavřena oroantrální komunikace, je nutné dodržovat tyto zásady:

  • Je nutné nekouřit, tabákové zplodiny znemožňují hojení sliznice
  • Provádějte pečlivou ústní hygienu, operovanému místu se však vyhýbejte
  • Antibiotika dle doporučení lékaře
  • Měkká kašovitá strava po dobu 14 dnů, kousejte na zdravé straně
  • Zásadní je nesmrkat, nekýchat (respektive kýchat s otevřenou pusou, aby se tlak uvolnil skrze ústní dutinu)
  • Ideální je užívat dekongesční kapky do nosu po dobu 7 dnů (olynth, nasivin atd…)

Ošetření v analgosedaci

Ve spolupráci s anesteziologem, který podává kombinaci sedativ a analgetik, dochází k navození stavu spavosti, zmírnění strachu, relaxace, utlumení bolesti.
Velkou výhodou je, že si pacient nepamatuje na podstoupený zákrok, a tudíž se eliminuje případný nežádoucí zážitek z ošetření.

Reklamace

Záruka

Happy Dent Jih s.r.o. poskytuje záruku 2 roky (od momentu dokončení) na všechny protetické práce (korunky, můstky), implantáty a fotokompozitní výplně. Záruka se nevztahuje na dočasné práce, endodontické ošetření, reendodontické ošetření, stomatologické výkony povahy služeb (dentální hygiena, bělení, výkony na měkkých tkáních, tvrdých tkání, augmentace atd.)

Důvody zamítnutí uznání záruky:

  • Nerespektování pokynů lékaře a nenavštěvování lékaře na preventivních prohlídkách 2x ročně
  • Pacient nedodržuje pravidelné návštěvy u dentální hygienistky minimálně 2x ročně, pokud lékař nebo hygienistka nestanoví jinak
  • Pacient nemá výbornou dentální hygienu, která je pro bílé výplně velmi podstatná – měřeno dle PBI indexu na kontrolních návštěvách dentální hygieny. Výborná hygiena znamená PBI index 10 a nižší
  • Pacient nemá doplněné zuby v rozsahu minimálním po druhé premoláry (pětky) nahoře i dole a všude oboustranně
  • Pacient je bruxista, zatíná zuby
  • Pacient je těžce mentálně postižený
  • Pacient trpí epilepsií
  • K narušení výplně došlo v důsledku úrazu
  • Pacient si nechal jakkoli ošetřit zuby a ústa jiným lékařem nebo dentální hygienistkou mimo Happy Dent Jih s.r.o.